در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

کابل زمینی6زوج05فویلدار حلقه سارو (مس)

شناسه محصول: 82
شناسه محصول: 82
مشخصات فنی بیشتر
  • تعداد زوج: 6 زوج
  • قطر هر رشته (میلی متر): 0/5 میلی متر
  • نوع کاربرد: زمینی (مشکی)
  • آلیاژ رشته ها: مس
  • واحد: حلقه
  • برند: سارو
مشاهده بیشتر + مشاهده کمتر -
امتیاز محصول
فروشنده: رونا کالا
دسترسی: در انبار
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

5٬733٬300 تومان
تعداد در بسته بزرگ: 1
تعداد در بسته کوچک: 1
تعداد
تحويل سريع تحويل سريع

در کمترین زمان ممکن

پشتيباني 24 ساعته پشتيبانی

از 9 الی 20 در روزهای غیر تعطیل

پرداخت در محل پرداخت در محل

نقد ، کارت خوان و سایر

روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت

برای خرید بالای 5 میلیون تومان

ضمانت اصالت كال ارسال رایگان

برای خرید بالای 5 میلیون تومان

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ
نقد و بررسی اجمالی
کابل زمینی6زوج05فویلدار حلقه سارو (مس)
نقد و بررسی
ادامه مطلب
نقد و بررسی تخصصی

کابل مخابراتی زمینی شش زوج (outdoor) یکی از پرکاربردترین کابل ها در زمینه برقراری ارتباط می باشد. از این نوع کابل جهت انتقال سیگنال های مخابراتی استفاده می شود. قدرت انتقال سیگنال در کابل های مخابراتی مستقیما به سطح مقطع این کابل مرتبط است. بیشتر بودن ضخامت یا قطر مغزی کابل باعث می شود که بتواند در فاصله های طولانی تر مورد استفاده قرار گیرد. کابل مخابراتی زمینی شش زوج تولید شده با هادی مسی با ضخامت 0.5 میلیمتر می باشد. استفاده از مس بیشتر باعث می شود تا کابل دچار افت کیفیت نشود. کابل تلفن زمینی انواع مختلفی دارد، برخی می توانند دارای روکش شیلد و فویل باشند. آن دسته از کابل های مخابراتی که فویل دار هستند، بسیار کمتر دچار نویز و فرکانس می شوند. جنس فویل و شیلد می تواند از آلومینیوم باشد و مغزی این کابل ها از جنس مس است، میزان مس مصرفی در این محصول قیمت کابل مخابراتی زمینی شش زوج را تعیین می کند.

ویژگی های کابل مخابراتی زمینی شش زوج

کابل مخابراتی زمینی شش زوج همان طور که از نام آن می توان فهمید، جهت برقراری ارتباطات شبکه های مخابراتی، خطوط تلفن و خطوط ارتباطی مورد استفاده قرار می گیرد. وجود واژه زمینی در نام این کابل به این معنی می باشد که این محصول امکان نصب زمینی یا در زیرزمین را دارد. کابل مخابراتی زمینی شش زوج به رنگ مشکی تولید می شود، کابل های مخابراتی زمینی از استحکام نسبتا بالایی برخوردار هستند و با توجه به جنس روکش به کار رفته در این کابل، این محصول در مقابل نور خورشید، باران و سایر عوامل محیطی بسیار مقاوم است. کابل مخابراتی زمینی شش زوج به دلیل وجود روکشش انعطاف پذیری کمتری دارد. همچنین این کابل در فواصلی که کابل کشی صورت میگیرد دچار افتادگی نمی شود.

کابل مخابراتی زمینی شش زوج از جنس مس ساخته شده است، این کابل به صورت زوجی تولید می شود. در بیان سایز این محصول به تعداد زوج های آن اشاره می شود. کابل ها را زوجی می کنند و روی آنها فویل می کشند تا باعث کاهش اثرات نویزها و همشنوایی ها شود. در نتیجه ارسال سیگنال ها با کیفیت بهتری اتفاق می افتد. رسانای داخلی این کابل از جنس مس می باشد. شیلد آن یک لایه فویل آلومینیومی به همراه سیم ارت از جنس مس می باشد. روکش پلی اتیلن با رنگ مشکی دارد. حداکثر ظرفیت خازنی متقابل آن 2±52 نانوفاراد/کیلومتر است و حداقل مقاومت عایقی : 20000 MΩ.kmمی باشد. این کابل ها معمولا با هادی هایی در سه اندازه قطر تولید می شوند. کابل های مخابراتی را با توجه به سایزهای مختلف و انواع آن به صورت کلاف یا قرقره بسته بندی می کنند.

کاربرد کابل مخابراتی زمینی شش زوج

همانطور که می دانید کابل های مخابراتی یک نوع ابزار هستند که جهت برقراری ارتباط از آنها استفاده می شود. کابل های مخابراتی همواره در حال تکامل و پیشرفت بوده اند. کابل مخابراتی زمینی شش زوج به وسیله زوج سیم ها تولید می شود. کابل شش زوج ارتباط بین تلفن و پریز را برقرار می کند. تعداد زوج های ارائه شده این نوع کابل براساس نیاز در بازار عرضه می شوند. از مدل فویلدار کابل مخابراتی زمینی شش زوج جهت سیم کشی آیفون های تصویری استفاده می شود. لایه فویل رویی سیم های درون این کابل ها از ایجاد نویز روی دستگاه های آیفون جلوگیری می کند و تصویر و صدای مناسب را ارسال کنند. همچنین موجب افزایش طول عمر و عملکرد بهتر آیفون های تصویری می شوند.

قیمت کابل مخابراتی زمینی شش زوج

کابل های مخابراتی در انواع مختلف و در قطرهای مختلف ارائه می شوند. که این مورد سبب تفاوت در کاربرد و قیمت آنها می شود. قیمت کابل مخابراتی زمینی شش زوج نیز براساس قطر آن و میزان مس مصرفی اش قیمت گذاری می شود. هنگام خرید کابل دقت نظر لازم جهت تهیه کالای مرغوب را داشته باشید و همواره محصول را به توجه به نیاز و کاربردش خریداری کنید.

 

 

 


افزودن پرسش جدید
با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در اعلام می‌کنم.
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
الکتریکی
صنعتی