در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

سیم 2.5 افشان مشکی (شیراز)

شناسه محصول: 14
شناسه محصول: 14
دسته بندی: انواع سیم
مشخصات فنی بیشتر
  • سطح مقطع (میلی متر مربع ): 2.5
  • رنگ: مشکی
  • آلیاژ سیم: مس
  • برند: شیراز8
  • استاندارد: دارد
مشاهده بیشتر + مشاهده کمتر -
امتیاز محصول
فروشنده: رونا کالا
دسترسی: در انبار
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

1٬726٬600 تومان
تعداد در بسته بزرگ: 10
تعداد در بسته کوچک: 1
تعداد
تحويل سريع تحويل سريع

در کمترین زمان ممکن

پشتيباني 24 ساعته پشتيبانی

از 9 الی 20 در روزهای غیر تعطیل

پرداخت در محل پرداخت در محل

نقد ، کارت خوان و سایر

روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت

برای خرید بالای 5 میلیون تومان

ضمانت اصالت كال ارسال رایگان

برای خرید بالای 5 میلیون تومان

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ
نقد و بررسی اجمالی
سیم 2.5 افشان مشکی (شیراز)
نقد و بررسی
ادامه مطلب
نقد و بررسی تخصصی

سیم افشان 2.5×1، از پرکاربردترین سیم های بازار است. این سیم در گروه بندی انواع سیم و در دسته سیم و کابل جای دارد، سیم افشان 2.5×1 شامل یک هادی از جنس مس می باشد، مس این سیم از نوع آنیل شده یا انعطاف پذیر است، روکش آن از جنس pvc  و دارای ضخامتی برابر 0.7 می باشد. کیفیت تولیدی این سیم در کارخانه مجهز و زیرنظر کارشناسان باتجربه بسیار مطلوب می باشد. مقرون به صرفه بودن قیمت سیم برق 2.5 جهت مصرف کنندگان، باعث فروش بالا و استفاده فراوان آن شده است.

ویژگی های سیم افشان 2.5×1

سیم افشان 2.5×1 با هادی مسی تولید می شود، هادی سیم های افشان با مس خلوص بالا می باشد و با استانداردهای ملی و جهانی تولید می شود. این سیم از تعداد 50 تا52 رشته نازک مس با قطر 0.25 تشکیل شده است، درنتیجه سطح مقطع آن برابر 2.5 میلیمترمربع می‌باشد. ضخامت عایق سیم افشان 2.5×1 ، 80.7 میلیمتر است، همچنین جنس عایق PVC است. قطر خارجی این سیم 3.4 میلیمتر است. ولتاژ نامی آن 450/750 ولت در نظر گرفته شده است. دمای مناسب جهت استفاده از آن در حداقل و حداکثر مجاز، عددی بین 30 درجه منفی تا 80 درجه مثبت می باشد، در دمای بالاتر از میزان حداکثری 80 درجه، روکش سیم خاصیت خود را از دست خواهد داد. عایق مصرفی در تولیدات سیم افشان موجب می شود که در صورت بروز آتش سوزی احتمالی، از گسترش حریق جلوگیری شود.توجه داشته باشید که روکش pvc ، جهت استفاده در مکان های اسیدی و روغنی مناسب نمی باشد.

سیم افشان 2.5×1 از تعداد زیادی رشته های نازک از جنس مس تشکیل شده است، این رشته های نازک مس به هم تابیده می شوند. به دلیل وجود مس های نازک تابیده شده در سیم افشان، این سیم بسیار نرم بوده و دارای قابلیت انعطاف پذیری بالایی می باشند. همچنین این محصول دارای کیفیت بالا و مقاومت در برابر نوسانات جریان برق می باشد. وزن یک حلقه 100 متری سیم افشان 2.5×1 ، 3/3 تا 3/4 کیلوگرم می باشد. عایق مصرفی در تولید این سیم دارای رنگ بندی می باشد، رنگ عایق ها شامل، قرمز، آبی،ارت (زرد خط سبز)، زرد، سبز، قهوه ای، مشکی و ... می باشد. انتخاب رنگ بندی براساس کاربردهای مختلف در مکان های متفاوت خواهد بود. 

 


محصولات مشابه خریداری شده

افزودن پرسش جدید
با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در اعلام می‌کنم.
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
الکتریکی
صنعتی